Reprezentacja Polski, która wkrótce rozpocznie zmagania w Lidze Narodów, powoli przygotowuje się do mistrzostw świata. Tegoroczny mundial odbędzie się na przełomie listopada i grudnia w Katarze. Biało-Czerwoni w fazie grupowej zmierzą się z Meksykiem, Argentyną oraz Arabią Saudyjską. Kadra Czesława Michniewicza wzbudza zainteresowanie nie tylko wśród kibiców, ale także wśród potencjalnych sponsorów. Niebawem znana polska firma może związać się z PZPN-em kilkuletnią umową opiewającą na wiele milionów złotych.
PZPN z nowym sponsorem. Gigantyczna oferta
W czwartek, 26 maja dziennikarz portalu Interia.pl Sebastian Staszewski poinformował, że polski związek piłkarski może zyskać nowego sponsora strategicznego. „Firma InPost zostanie nowym sponsorem strategicznym reprezentacji Polski. Słyszę o kwocie ok. 8-10 mln złotych rocznie” – napisał na Twitterze znany dziennikarz. Kontrakt z potentatem na rynku logistycznym ma zostać zawarty na przynajmniej cztery lata. Według Press Serwis oficjalne ogłoszenie współpracy ma zostać ogłoszone za kilka dni, 30 maja. Odbędzie się wówczas specjalnie konferencja prasowa, zorganizowana na PGE Stadionie Narodowym w Warszawie.
Sebastian Staszewski zauważył także, że jeśli informacje te zostaną potwierdzone, będzie to druga najwyższa umowa w PZPN-ie, zaraz po Lotosie i jednocześnie jedna z największych w historii naszej piłki nożnej. Przypomnijmy, że firma Lotos współpracuje z polską federacją na zasadzie sponsora strategicznego od 2015 roku. Zdaniem portalu Wirtualne Media kontrakt pomiędzy tymi stronami wygasa w 2022 roku.
Czytaj też:
Przerażające sceny w meczu French Open 2022. Tenisistka nie mogła złapać oddechu