Reprezentacja Polski ma nowego sponsora. Produkuje piwo
Dodano:
Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że marka OKOCIM uzyskała tytuł "Oficjalnego Sponsora Piłkarskiej Reprezentacji Polski". Umowa będzie obowiązywać przez dwa lata.
Oznacza to, że OKOCIM będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji EURO 2016 oraz na czas turnieju finałowego mistrzostw Europy we Francji.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać sponsora z tak dumną tradycją, a także bardzo mocno identyfikującego się ze sportem. Jestem przekonany, że sponsorowanie drużyny narodowej przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki OKOCIM oraz jej udziałów rynkowych. Wierzymy, że dzięki sponsorowaniu Reprezentacji Polski w piłce nożnej marka OKOCIM na dobre zagości w domach polskich kibiców – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Marka OKOCIM po raz pierwszy w swojej długiej historii ma przyjemność być „Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Jesteśmy przekonani, że wartości reprezentowane przez markę takie jak odwaga, gotowość, by podejmować wyzwania, a zwłaszcza walka do końca są spójne z wartościami, którymi nasza drużyna będzie się kierować rywalizując o awans do Euro 2016. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie korzystna dla obu stron. Mamy nadzieję, że marka OKOCIM może stanowić inspirację, aby dawać z siebie 100 procent. Jak każdy kibic chcemy być dumni z naszej Reprezentacji i jej zwycięstw – podkreślił Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. marketingu Carlsberg Polska.
pzpn.pl
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać sponsora z tak dumną tradycją, a także bardzo mocno identyfikującego się ze sportem. Jestem przekonany, że sponsorowanie drużyny narodowej przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki OKOCIM oraz jej udziałów rynkowych. Wierzymy, że dzięki sponsorowaniu Reprezentacji Polski w piłce nożnej marka OKOCIM na dobre zagości w domach polskich kibiców – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
– Marka OKOCIM po raz pierwszy w swojej długiej historii ma przyjemność być „Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski”. Jesteśmy przekonani, że wartości reprezentowane przez markę takie jak odwaga, gotowość, by podejmować wyzwania, a zwłaszcza walka do końca są spójne z wartościami, którymi nasza drużyna będzie się kierować rywalizując o awans do Euro 2016. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie korzystna dla obu stron. Mamy nadzieję, że marka OKOCIM może stanowić inspirację, aby dawać z siebie 100 procent. Jak każdy kibic chcemy być dumni z naszej Reprezentacji i jej zwycięstw – podkreślił Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. marketingu Carlsberg Polska.
pzpn.pl