PKN Orlen puszcza oko do fanów F1 „w trzeciej sekundzie widać bolid”

PKN Orlen puszcza oko do fanów F1 „w trzeciej sekundzie widać bolid”

Bolid Alfa Romeo z 2019 roku
Bolid Alfa Romeo z 2019 roku Źródło: Shutterstock / Kristin Greenwood
PKN Orlen sponsor tytularny zespołu Alfa Romeo umieścił na twitterze krótki tekst, który rozgrzał fanów Formuły 1. Zapowiada premierę nowego bolidu.

Jak podgrzać atmosferę u wyczekujących na nowy sezon fanów Formuły 1? Dobry przykład dał PKN Orlen, który opublikował na Twitterze krótki film, na którym „widać bolid”. Będzie to prawdopodobnie jeden z najczęściej zatrzymywanych filmów, który pojawił się dziś na portalu. Fani „królowej motorsportu” będą próbowali się dopatrzyć szczegółów.

twitter

Oficjalna premiera nowego bolidu zespołu Alfa Romeo Racing Orlen, którego trzecim kierowcą jest Robert Kubica, będzie miała miejsce 19 lutego.

PKN Orlen sponsorem tytularnym

Dużą informacją jest także fakt jeszcze większego niż rok temu, zaangażowania PKN Orlen. Prezes Obajtek zapowiadał, że firma ma zamiar pozostać w Formule 1, ale nie sądzono, że stanie się sponsorem tytularnym jednego z zespołów. Alfa Romeo Racing w nadchodzącym sezonie będzie nosić nazwę Alfa Romeo Racing ORLEN. Podpisanie umowy było możliwe m.in. dzięki temu, że zespół zakończył współpracę z dotychczasowym partnerem paliwowym, firmą Shell.

– W sporcie podobnie jak w biznesie, bardzo ważna jest konsekwencja. Kiedy w ubiegłym roku wspieraliśmy powrót Roberta Kubicy do Formuły 1, wiedzieliśmy, że tworzymy historię sportu, ale też otwieramy nowy rozdział w historii marki ORLEN. Miniony sezon przerósł nasze oczekiwania w kontekście korzyści uzyskiwanych dzięki obecności w najbardziej prestiżowych wyścigach świata. Sama wartość ekspozycji naszego logotypu po 16 wyścigach przekroczyła 110 mln zł, znacząco zwiększyliśmy również zyski sieci detalicznej. Budowa globalnej rozpoznawalności marki pozwoliła nam też na rozpoczęcie procesu co-brandingu, w ramach którego docelowo wszystkie europejskie stacje naszej sieci mają działać pod jednym szyldem. Dziś robimy kolejny ważny krok na tej drodze, wiążąc się z zespołem o olbrzymiej tradycji i historii. Naszym ambasadorem pozostaje Robert Kubica, niezmiennie lubiany, jeden z najszybszych kierowców świata – powiedział w momencie ogłoszenia partnerstwa Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Umowa pozwoli też na jeszcze większą niż w przypadku umowy z poprzednim zespołem, ekspozycję logo PKN Orlen. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, „logotyp z orłem pojawi się na bolidach zespołu, m.in. na tylnym i przednim skrzydle, obręczy halo, lusterkach oraz na sekcjach bocznych. Widoczny będzie także na klatce piersiowej i plecach kombinezonów oraz w trzech miejscach na kaskach wszystkich kierowców. Dodatkowo logotyp Koncernu znajdzie się na odzieży mechaników i personelu zespołu oraz na transporterach, wnętrzu garażu i motorhome”.

Źródło: WPROST.pl / Twitter