W niedzielę, 26 maja, już po raz czwarty Warsaw Polo Club zostało gospodarzem i współorganizatorem międzynarodowego wydarzenia w świecie polo - turnieju BMW Trophy of Nations.
Tegoroczny turniej BMW TROPHY OF NATIONS, jak co roku spotkał się z dużym uznaniem profesjonalistów uprawiających tę dyscyplinę sportową.
Walkę o zwycięstwo w tej edycji turnieju, w meczu finałowym podjęły cztery drużyny reprezentujące: BMW Group Polska, Citi Handlowy, Polo Lounge oraz ADV.
Zwycięzcą turnieju BMW TROPHY OF NATIONS 2013 została drużyna Cityhandlowy.
"Jak w każdej dyscyplinie, raz się wygrywa raz się przegrywa. W tegorocznym turnieju, drużyna BMW zajęła drugie miejsce. W sporcie oprócz wygranej najważniejsza jest atmosfera, ludzie i emocje. A dzisiejszy dzień pokazał nam, że Polo to sport, który sprawia wiele radości zawodnikom i publiczności tak jak nasze samochody swoim właścicielom” – Andreas Biehle Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
Kolejna edycja turnieju pokazała, że grono entuzjastów stale się powiększa, co potwierdziła liczna frekwencja gości, ze świata mediów, biznesu, sztuki i sportu.
Podczas całej imprezy goście mogli skosztować dań serwowanych przez restaurację Polo Lounge znajdującą się na miejscu w Warsaw Polo Clubie.
Dodatkową atrakcją dla osób, które przybyły na turniej z całą rodziną było miasteczko przygotowane przez partnera charytatywnego UNICEF.
Walkę o zwycięstwo w tej edycji turnieju, w meczu finałowym podjęły cztery drużyny reprezentujące: BMW Group Polska, Citi Handlowy, Polo Lounge oraz ADV.
Zwycięzcą turnieju BMW TROPHY OF NATIONS 2013 została drużyna Cityhandlowy.
"Jak w każdej dyscyplinie, raz się wygrywa raz się przegrywa. W tegorocznym turnieju, drużyna BMW zajęła drugie miejsce. W sporcie oprócz wygranej najważniejsza jest atmosfera, ludzie i emocje. A dzisiejszy dzień pokazał nam, że Polo to sport, który sprawia wiele radości zawodnikom i publiczności tak jak nasze samochody swoim właścicielom” – Andreas Biehle Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
Kolejna edycja turnieju pokazała, że grono entuzjastów stale się powiększa, co potwierdziła liczna frekwencja gości, ze świata mediów, biznesu, sztuki i sportu.
Podczas całej imprezy goście mogli skosztować dań serwowanych przez restaurację Polo Lounge znajdującą się na miejscu w Warsaw Polo Clubie.
Dodatkową atrakcją dla osób, które przybyły na turniej z całą rodziną było miasteczko przygotowane przez partnera charytatywnego UNICEF.