Lech otwiera pierwszą w Polsce telewizję klubową

Lech otwiera pierwszą w Polsce telewizję klubową

Dodano:   /  Zmieniono: 
Stadion Lecha Poznań (fot. KRZYSZTOF DZIERZAWA / newspix.pl) Źródło: Newspix.pl
Inea, wielkopolski dostawca usług telekomunikacyjnych, został nowym sponsorem Lecha Poznań. Klub razem z Ineą stworzy pierwszą w Polsce telewizję klubową.
- Zostaliśmy dumnym sponsorem Lecha, gdyż jest to zgodne z naszymi celami biznesowymi i przyjętą strategią komunikacyjną. Podobnie jak Klub chcemy umacniać swój wizerunek w Wielkopolsce. Ale nie bez znaczenia jest również to, że z całego serca kibicujemy Lechowi i życzymy mu, żeby dostarczał jak najwięcej powodów do radości swoim kibicom - powiedział podczas zorganizowanej we czwartek konferencji prasowej prezes Inea, Janusz Kosiński.

Klub razem z Ineą otworzy w ciągu trzech miesięcy klubowy kanał telewizyjny LechTV. Kanał będzie miał charakter informacyjno-lifestylowy. - Lech TV, podobnie jak wszystkie telewizje klubowe na świecie, będzie promował klub i jego wartości. Będzie to format wzorowany na podobnych klubowych kanałach telewizyjnych w Europie Zachodnie - wyjaśnił Tomasz Zmyślny, Dyrektor Generalny Inea.

LechTV będzie nadawać przynajmniej 14 godzin na dobę, codziennie przewidywana jest emisja od godziny do dwóch godzin nowych materiałów. Kanał będzie dostępny dla 100 tys. abonentów telewizji cyfrowej Inea.

Klub podpisał umowę ze sponsorem na pięć lat.

pr, lechpoznan.pl