8 września 2013 roku odbędzie się zakończenie sezonu POLO 2013. Po raz czwarty gospodarzem międzynarodowego wydarzenia w świecie polo - BMW Club Trophy - będzie Warsaw Polo Club.
8 września o godz. 12.00 zostanie rozegrany mecz półfinałowy, natomiast dwie godziny później, o godzinie 14:00 odbędzie się główny punkt imprezy - Mecz Finałowy BMW Club Trophy. W rozgrywkach wezmą udział cztery międzynarodowe zespoły, w których gra po czterech zawodników. Jednym z zawodników jest Tomasz Tokarczyk ambasador polskiego polo na świat.
- Polo to fascynujący sport. Do Polski przywiózł je hrabia Alfred Potocki, a pierwszy mecz został rozegrany 1911 roku. Na mecze polo do Łańcuta przyjeżdżali przed wojną arystokraci z całej Europy. Dziś ten sport znowu jednoczy elity i miłośników sportu. BMW Club Trophy, jako jedno z najbardziej prestiżowych w wydarzeń polo w naszym kraju, wpisało się już na stałe do kalendarza miłośników tej dyscypliny. Z roku na rok podnosimy sobie poprzeczkę. Tegoroczny sezon był bardzo udany, a poziom drużyn, graczy i koni bardzo wysoki. Mamy również coraz więcej gości, również z zagranicy, którzy świetnie się bawią w atmosferze rodzinnego pikniku, kibicując zawodnikom - mówi Tomasz Tokarczyk, właściciel Warsaw Polo Club.
Tradycja gry w Polo w Polsce sięga do dwudziestolecia międzywojennego. W polo gra się na boisku, które jest idealnie płaskie, trawiaste i ma wymiary wymiary 260 metrów na 120 metrów. Takich boisk w Polsce jest już 5, mimo że rozwój tej dyscypliny w naszym kraju zahamował bieg historii. Polo wiąże się też z piękną polską tradycją, ponieważ mecze polo były częścią szkolenia polskiej kawalerii. W 2003 roku Polo ponownie zaczęło się rozwijać i obecnie coraz więcej osób czynnie uprawia ten sport. Turnieje, którym przeważnie towarzyszą rodzinne pikniki cieszą się też stale rosnącą liczbą widzów i kibiców. Polskie drużyny biorą udział w turniejach na całym świecie – m.in. w Wiedniu, Toskanii, na Lazurowym Wybrzeżu, w Buenos Aires i Rio de Janeiro. Polo oprócz sportowych emocji ma wiele walorów widowiskowych. Dlatego grono entuzjastów stale się powiększa.
- BMW Group jest od lat zaangażowane w rozgrywki polo na świecie – zwłaszcza w krajach, gdzie sport ten ma wieloletnie tradycje. Polo łączy w sobie sportową dynamikę z ponadczasową elegancją – to cechy, które są szczególnie bliskie marce BMW, dlatego z radością przyczynimy się do rozwoju tego sportu w Polsce - tłumaczy Paul de Courtois, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
pr, mat. prasowe
- Polo to fascynujący sport. Do Polski przywiózł je hrabia Alfred Potocki, a pierwszy mecz został rozegrany 1911 roku. Na mecze polo do Łańcuta przyjeżdżali przed wojną arystokraci z całej Europy. Dziś ten sport znowu jednoczy elity i miłośników sportu. BMW Club Trophy, jako jedno z najbardziej prestiżowych w wydarzeń polo w naszym kraju, wpisało się już na stałe do kalendarza miłośników tej dyscypliny. Z roku na rok podnosimy sobie poprzeczkę. Tegoroczny sezon był bardzo udany, a poziom drużyn, graczy i koni bardzo wysoki. Mamy również coraz więcej gości, również z zagranicy, którzy świetnie się bawią w atmosferze rodzinnego pikniku, kibicując zawodnikom - mówi Tomasz Tokarczyk, właściciel Warsaw Polo Club.
Tradycja gry w Polo w Polsce sięga do dwudziestolecia międzywojennego. W polo gra się na boisku, które jest idealnie płaskie, trawiaste i ma wymiary wymiary 260 metrów na 120 metrów. Takich boisk w Polsce jest już 5, mimo że rozwój tej dyscypliny w naszym kraju zahamował bieg historii. Polo wiąże się też z piękną polską tradycją, ponieważ mecze polo były częścią szkolenia polskiej kawalerii. W 2003 roku Polo ponownie zaczęło się rozwijać i obecnie coraz więcej osób czynnie uprawia ten sport. Turnieje, którym przeważnie towarzyszą rodzinne pikniki cieszą się też stale rosnącą liczbą widzów i kibiców. Polskie drużyny biorą udział w turniejach na całym świecie – m.in. w Wiedniu, Toskanii, na Lazurowym Wybrzeżu, w Buenos Aires i Rio de Janeiro. Polo oprócz sportowych emocji ma wiele walorów widowiskowych. Dlatego grono entuzjastów stale się powiększa.
- BMW Group jest od lat zaangażowane w rozgrywki polo na świecie – zwłaszcza w krajach, gdzie sport ten ma wieloletnie tradycje. Polo łączy w sobie sportową dynamikę z ponadczasową elegancją – to cechy, które są szczególnie bliskie marce BMW, dlatego z radością przyczynimy się do rozwoju tego sportu w Polsce - tłumaczy Paul de Courtois, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
pr, mat. prasowe