Neymar jest jednym z najbardziej medialnych piłkarzy świata. Z powodu kontrowersji związanych z jego kontraktem w FC Barcelonie sponsorzy powoli zaczynają się jednak odwracać od Brazylijczyka - podaje "Marca".
Neymar zyskał status gwiazdora jeszcze na swoim rodzinnym rynku - w Brazylii. Przybycie do FC Barcelony tylko zwiększyło jego marketingową wartość.
"Marca" podaje jednak, że Neymar powoli przestaje być atrakcyjny dla potencjalnych sponsorów z powodu niejasności dotyczących jego transferu, który kosztował głowę prezydenta FC Barcelony Sandro Rosella. Madrycki dziennik zwraca uwagę, że sponsorzy nie chcą być łączeni z jego problemami z prawem, choć sam piłkarz jest "całkowicie niewinny".
Obecnie 22-latek jest twarzą jedenastu marek. Zarabia na swoim wizerunku 35 mln euro rocznie.
pr, "Marca"
"Marca" podaje jednak, że Neymar powoli przestaje być atrakcyjny dla potencjalnych sponsorów z powodu niejasności dotyczących jego transferu, który kosztował głowę prezydenta FC Barcelony Sandro Rosella. Madrycki dziennik zwraca uwagę, że sponsorzy nie chcą być łączeni z jego problemami z prawem, choć sam piłkarz jest "całkowicie niewinny".
Obecnie 22-latek jest twarzą jedenastu marek. Zarabia na swoim wizerunku 35 mln euro rocznie.
pr, "Marca"