PZPN nagrodzony za... komunikację z kibicami
Dodano:
"Polski Związek Piłki Nożnej w konkursie UEFA KISS Marketing Awards 2012 został uznany za jedną z trzech najlepszych w Europie federacji piłkarskich w kategorii Best Digital Marketing Campaign" - czytamy w komunikacie prasowym PZPN.
- Cieszę się, że działania naszego zespołu skierowane do kibiców w trakcie UEFA EURO 2012 zostały dostrzeżone i docenione przez grono ekspertów UEFA. Znalezienie się w elicie najwyżej ocenianych federacji w Europie jest dla nas wielkim wyróżnieniem i jednocześnie zachęta do jeszcze cięższej pracy w przyszłości - powiedział Piotr Gołos, dyrektor departamentu spraw zagranicznych, marketingu i PR PZPN.
PZPN został nagrodzony za "innowacyjne" projekty komunikacji związku i reprezentacji z kibicami za pomocą mediów społecznościowych, takich jak YouTube czy Facebook. Doceniono również marketingowe wykorzystanie gigapanoramy z meczów reprezentacji, wirtualnych spacerów po polskich stadionach oraz kanał Doping TV, który był dostępny podczas UEFA EURO 2012 w pokojach hotelowych polskich piłkarzy i emitował nagrane przez kibiców pozdrowienia dla piłkarzy.
Oprócz polskiej federacji na uroczystej gali zorganizowanej przez UEFA w Rzymie nagrodzone w tej kategorii zostały federacje holenderska i szkocka. Ta ostatnia zdobyła główną nagrodę.
pr
PZPN został nagrodzony za "innowacyjne" projekty komunikacji związku i reprezentacji z kibicami za pomocą mediów społecznościowych, takich jak YouTube czy Facebook. Doceniono również marketingowe wykorzystanie gigapanoramy z meczów reprezentacji, wirtualnych spacerów po polskich stadionach oraz kanał Doping TV, który był dostępny podczas UEFA EURO 2012 w pokojach hotelowych polskich piłkarzy i emitował nagrane przez kibiców pozdrowienia dla piłkarzy.
Oprócz polskiej federacji na uroczystej gali zorganizowanej przez UEFA w Rzymie nagrodzone w tej kategorii zostały federacje holenderska i szkocka. Ta ostatnia zdobyła główną nagrodę.
pr