Ruch Chorzów ma nowego sponsora - została nim spółka skarbu państwa Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo. Logo firmy pojawi się na koszulkach "Niebieskich" w najbliższym ligowym meczu przeciw Lechowi Poznań.
Umowa z PGNiG jest jednak krótka i będzie obowiązywać tylko do końca obecnego sezonu.
– Cieszymy się, że tak wymagające przedsiębiorstwo, które od lat z powodzeniem angażuje się w edukację poprzez sport uznało, że Ruch jest odpowiednim partnerem w efektywnej realizacji tego typu projektów. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się zarazić miłością do futbolu kolejne pokolenia młodych ludzi, a PGNiG, które dziś dołącza do grona naszych partnerów będzie usatysfakcjonowane z rozpoczynającej się właśnie współpracy – podkreśla Donata Chruściel, dyrektor ds. marketingu i PR Ruchu Chorzów.
– PGNiG od wielu lat wspiera edukację sportową dzieci i młodzieży w różnych dyscyplinach sportowych. Wychowanie poprzez sport jest elementem przemyślanej i konsekwentnie realizowanej polityki sponsoringowej i CSR Spółki. Rozpoczynając współpracę z Ruchem Chorzów liczmy, że profesjonalizm szkoleniowców i entuzjazm dzieci przyniosą wszystkim wymierne korzyści – mówi Dorota Gajewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Rzecznik Prasowy PGNiG.
ruchchorzow.com
– Cieszymy się, że tak wymagające przedsiębiorstwo, które od lat z powodzeniem angażuje się w edukację poprzez sport uznało, że Ruch jest odpowiednim partnerem w efektywnej realizacji tego typu projektów. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się zarazić miłością do futbolu kolejne pokolenia młodych ludzi, a PGNiG, które dziś dołącza do grona naszych partnerów będzie usatysfakcjonowane z rozpoczynającej się właśnie współpracy – podkreśla Donata Chruściel, dyrektor ds. marketingu i PR Ruchu Chorzów.
– PGNiG od wielu lat wspiera edukację sportową dzieci i młodzieży w różnych dyscyplinach sportowych. Wychowanie poprzez sport jest elementem przemyślanej i konsekwentnie realizowanej polityki sponsoringowej i CSR Spółki. Rozpoczynając współpracę z Ruchem Chorzów liczmy, że profesjonalizm szkoleniowców i entuzjazm dzieci przyniosą wszystkim wymierne korzyści – mówi Dorota Gajewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Rzecznik Prasowy PGNiG.
ruchchorzow.com