Wśród dostarczonych organizatorom wyścigu samochodów znalazły się przede wszystkim modele: Tucson, Santa Fe, a także lekkie samochody dostawcze H350, dedykowane głównie do przewożenia kolarskiego sprzętu. Podobnie jak w ubiegłym roku, z samochodów korzystać będą między innymi sędziowie, przedstawiciele mediów i goście VIP.
– Hyundai to marka od lat zaangażowana w sponsoring sportowy. Jesteśmy wieloletnim oficjalnym partnerem FIFA i UEFA. Podejmujemy te działania, ponieważ chcemy być blisko prawdziwych fanów, dzielić z nimi sportowe emocje i pasje. Współpraca przy Tour de Pologne jest dla nas lokalnym uzupełnieniem tych działań i możliwością dalszego wzmacniania świadomości marki oraz zaprezentowania Klientom naszych produktów – powiedział Leszek Płonka, Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.
Tradycyjnie, Hyundai jest także sponsorem Białej Koszulki, czyli klasyfikacji najlepszego sprintera a przede wszystkim nagrody głównej, którą jest najlepiej sprzedający się model w portfolio marki - nowoczesny i elegancki SUV, Hyundai Tucson.
Oficjalną ceremonię zakończył spektakularny przejazd kolumny samochodów marki Hyundai, którą utworzyły wszystkie przekazane auta. Konwój oklejonych w charakterystyczne barwy Tour de Pologne samochodów, przejechał po ulicach krakowskiego Starego Miasta.