Kibice Formuły 1, zespołu Alfa Romeo Racing Orlen i Roberta Kubicy dostali prezent walentynkowy. Zespół pokazał nowy bolid na sezon 2020. Nowe nadwozie robi ogromne wrażenie. Ze względu na strategiczną współpracę z PKN Orlen, ekspozycja logotypu polskiego koncernu paliwowego jest wyjątkowo dobra. Widać je na głównym panelu bocznym, bocznej części przedniego spoilera, tylnym skrzydle, lusterkach i w górnej części systemu Halo.
Bolid, w przeciwieństwie do klasycznych barw Alfy Romeo nie jest już biało-bordowy. Nadwozie, które pokazano podczas dnia mediowego, jest grafitowe z czarnymi elementami. Na obudowie silnika pojawił się także akcent walentynkowy, czyli logo Alfy w kształcie serca. Nie wiadomo oczywiście, czy jest to malowanie, które będzie towarzyszyć bolidom przez cały sezon. Formuła 1 zna przypadki, szczególnie zespołu RedBull Racing, gdy teamy przygotowywały zupełnie inne wzory na dni pokazowe i testy.
Nowym bolidem C39 po torze w Maranello we Włoszech jeździł Kimi Raikkonen. Zespoły podczas dnia mediowego są ograniczone przez FIA. Maksymalny dystans, który mogą pokonać, to 100 km.
Czytaj też:
PKN Orlen puszcza oko do fanów F1 „w trzeciej sekundzie widać bolid”