Jedna z największych i najbardziej rozwijających się firm kurierskich InPost rozszerza swoją działalność o biznesy w świecie piłki nożnej. Co prawda już od dłuższego czasu sponsoruje piłkarską reprezentację Polski, jednak tym razem weszła w układ z drużyną, która uchodzi za jedną z największych w Premier League.
InPost podjął współpracę z Newcastle United
Od kilkunastu miesięcy Newcastle United w 80 proc. jest własnością Public Investment Fund, którym kieruje saudyjski książę Muhammed ibn Salman. Jeszcze przed oficjalnym poinformowaniem o zakupu większości udziałów w klubie media huczały, że jest to jedynie element tzw. kampanii „sportswashingu”, która ma na celu inwestycje Saudyjczyków w sport, by poprawić wizerunek Arabii Saudyjskiej na świecie.
Pod rządami arabskich właścicieli Newcastle United przechodzi ogromną metamorfozę, a do zespołu trafili znani piłkarze. Dzięki temu po raz pierwszy od wielu lat udało im się awansować do fazy grupowej Ligi Mistrzów, a w Premier League uchodzą za jedną z najlepszych ekip od sezonu 2022/2023. Na ten moment plasują się na siódmym miejscu, a w Lidze Mistrzów ograli przed własną publicznością Paris Saint-Germain 4:1 oraz zremisowali z 1:1.
Rafał Brzoska, prezes największej firmy kurierskiej w Polsce i jednej z największych w Europie InPost ogłosił współpracę ze Srokami, o czym poinformowano za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej, a także mediów społecznościowych. W serwisie „X” (dawny Twitter) opublikowano wideo, do którego zamieszczono wpis o treści: „Paczkomat kibicuje Srokom! Jesteśmy oficjalnym partnerem Newcastle United” – czytamy. Oczywiście nie zdradzono szczegółów współpracy, jednak można spodziewać się reklam InPostu na stadionie St. James Park.
twitterCzytaj też:
Omenaa Mensah i Rafał Brzoska odznaczeni przez prezydenta Andrzeja DudęCzytaj też:
Umowy abonamentowe InPost – co trzeba wiedzieć?