Po 12 latach firma Orange Polska podjęła decyzję o nieprzedłużaniu umowy sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski na kolejne lata. Obowiązujący kontrakt wygaśnie 31 lipca 2014 roku – podała oficjalna strona Polskiego Związku Piłki Nożnej.
– Przez 12 lat byliśmy blisko kibiców i piłkarzy na dobre i złe. Cieszymy się, że nasze wsparcie przyczyniło się do sukcesów reprezentacji Polski, w tym m.in. historycznego awansu do finałów Mistrzostw Europy w Austrii i Szwajcarii – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR Orange Polska.
Orange Polska zainwestował w polską piłkę nożną ponad 100 mln zł. Firma wspierała nie tylko reprezentację Polski, ale również Ekstraklasę oraz piłkę młodzieżową i dziecięcą. Była sponsorem finałów Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku oraz partnerem technologicznym UEFA podczas tej imprezy.
Sekretarz Generalny PZPN Maciej Sawicki uważa, że znalezienie nowego sponsora nie powinno stanowić problemu.
– Dostrzegamy duże zainteresowanie ze strony różnych firm, które w swojej strategii marketingowej chcą wspierać drużynę narodową – powiedział Sawicki.
łg, PZPN.pl
Orange Polska zainwestował w polską piłkę nożną ponad 100 mln zł. Firma wspierała nie tylko reprezentację Polski, ale również Ekstraklasę oraz piłkę młodzieżową i dziecięcą. Była sponsorem finałów Mistrzostw Europy w Polsce i na Ukrainie w 2012 roku oraz partnerem technologicznym UEFA podczas tej imprezy.
Sekretarz Generalny PZPN Maciej Sawicki uważa, że znalezienie nowego sponsora nie powinno stanowić problemu.
– Dostrzegamy duże zainteresowanie ze strony różnych firm, które w swojej strategii marketingowej chcą wspierać drużynę narodową – powiedział Sawicki.
łg, PZPN.pl