„Łączmy się”. PZPN zaprezentował spot promujący ideę wspólnego kibicowania. Zobacz nagranie

Dodano:
Paulo Sousa, Wojciech Szczęsny Źródło: Newspix.pl / CYFRASPORT
PZPN rozpoczyna kampanię marketingową „Łączmy się”, której głównym celem jest promowanie idei wspólnego kibicowania. Kanał „Łączy nas piłka” opublikował spot, w którym wzięło udział wielu gości, z różnych dziedzin życia.

Przy okazji nadchodzących w piłce nożnej, które rozpoczną się już 11 czerwca, PZPN ruszył z kampanią promocyjną. Wszystkie działania komunikacyjno-marketingowe, związane z przedsięwzięciem rozpoczynają się 31 maja i potrwają do samego końca turnieju.

„Nieważne, kim jesteś. Nieważne, co robisz”

Kampania promocyjna PZPN rozpoczęła się od spotu promocyjnego, w którym nadawca chce przedstawić ideę kibicowania reprezentacji, jako wartość wspólną całego narodu. „Nieważne, kim jesteś. Nieważne, co robisz. Kiedy gramy mecz, jesteśmy razem. Wszyscy”. – mówi Janusz Walczuk, raper, który jest lektorem i jednym z głównych bohaterów materiału promocyjnego. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Łączmy się”, a gestem charakterystycznym dla niej jest popularne przybijanie „żółwików”.

Kto pojawił się w najnowszym spocie?

W spocie promocyjnym wystąpiło wiele znanych osób, zajmujących się na co dzień różnymi dziedzinami życia. W materiale pojawili się między innymi: wokalista Wojciech Gąssowski, raper Janusz Walczuk, prezenter radiowy Piotr Kędzierski i komentator sportowy Mateusz Borek.

W ramach całej kampanii promocyjnej, zaplanowana jest jeszcze specjalna sesja zdjęciowa z udziałem selekcjonera i zawodników reprezentacji Polski, a także różne akcje z influencerami działającymi w różnorodnych środowiskach.

Źródło: WPROST.pl / łączynaspiłka.pl
Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...

Proszę czekać ...