„Łączmy się”. PZPN zaprezentował spot promujący ideę wspólnego kibicowania. Zobacz nagranie

„Łączmy się”. PZPN zaprezentował spot promujący ideę wspólnego kibicowania. Zobacz nagranie

Paulo Sousa, Wojciech Szczęsny
Paulo Sousa, Wojciech Szczęsny Źródło:Newspix.pl / CYFRASPORT
PZPN rozpoczyna kampanię marketingową „Łączmy się”, której głównym celem jest promowanie idei wspólnego kibicowania. Kanał „Łączy nas piłka” opublikował spot, w którym wzięło udział wielu gości, z różnych dziedzin życia.

Przy okazji nadchodzących w piłce nożnej, które rozpoczną się już 11 czerwca, PZPN ruszył z kampanią promocyjną. Wszystkie działania komunikacyjno-marketingowe, związane z przedsięwzięciem rozpoczynają się 31 maja i potrwają do samego końca turnieju.

„Nieważne, kim jesteś. Nieważne, co robisz”

Kampania promocyjna PZPN rozpoczęła się od spotu promocyjnego, w którym nadawca chce przedstawić ideę kibicowania reprezentacji, jako wartość wspólną całego narodu. „Nieważne, kim jesteś. Nieważne, co robisz. Kiedy gramy mecz, jesteśmy razem. Wszyscy”. – mówi Janusz Walczuk, raper, który jest lektorem i jednym z głównych bohaterów materiału promocyjnego. Hasło przewodnie kampanii brzmi „Łączmy się”, a gestem charakterystycznym dla niej jest popularne przybijanie „żółwików”.

Kto pojawił się w najnowszym spocie?

W spocie promocyjnym wystąpiło wiele znanych osób, zajmujących się na co dzień różnymi dziedzinami życia. W materiale pojawili się między innymi: wokalista Wojciech Gąssowski, raper Janusz Walczuk, prezenter radiowy Piotr Kędzierski i komentator sportowy Mateusz Borek.

W ramach całej kampanii promocyjnej, zaplanowana jest jeszcze specjalna sesja zdjęciowa z udziałem selekcjonera i zawodników reprezentacji Polski, a także różne akcje z influencerami działającymi w różnorodnych środowiskach.

Czytaj też:
Grupowi rywale Polaków szykują się na Euro. Z kim zagrają sparingi?

Źródło: WPROST.pl / łączynaspiłka.pl