Ogromna marketingowa wpadka Wisły Kraków. Fani nie mieli litości

Ogromna marketingowa wpadka Wisły Kraków. Fani nie mieli litości

Jarosław Królewski
Jarosław Królewski Źródło: Newspix.pl / Krzysztof Porebski / PressFocus / NEWSPIX.PL
Wisła Kraków chciała przeprosić swoich fanów za ostatnie wydarzenia. Zrobiła to na tyle niestandardowo, że to nie spodobało się opinii publicznej. Internauci nie mieli litości dla pomysłu działaczy Białej Gwiazdy.

Miniony sezon był niezwykle emocjonujący. Zarówno jeśli chodzi o walkę o mistrzostwo Polski, jak i o utrzymanie w najwyższej klasie rozgrywkowej w naszym kraju. Ostatecznie do Fortuna 1. Ligi spadła m.in. Wisła Kraków. Piłkarze Białej Gwiazdy nie wytrzymali gigantycznej presji i po 26 latach ponownie będą grać na drugim poziomie. Szefowie klubu długo milczeli, ale wreszcie postanowili zabrać głos. W poniedziałek, 13 czerwca zwołali konferencję prasową.

Fala krytyki po specjalnej konferencji prasowej

Podczas spotkania z dziennikarzami działacze poruszyli wiele tematów dotyczących najbliższej przyszłości. Podzielono się z opinią publiczną przemyśleniami dotyczącymi poprzedniego sezonu. Podkreślono także, że Jerzy Brzęczek dalej będzie szkoleniowcem krakowskiego zespołu, a do tego zgodził się na gigantyczną obniżkę pensji. Wyjaśniono też szczegóły dotyczące ewentualnej dymisji zarządu.

Zarówno kibice Wisły Kraków, jak i dziennikarze oraz eksperci zarzucili szefom, że konferencja prasowa był nieprofesjonalna i tylko podkreśla problemy drużyny. Co więcej, Biała Gwiazda opublikowała ankietę, w której jawnie sugerowała, że ceny karnetów powinny zostać utrzymane ze względu na dobro klubu. Fani nie byli z tego zadowoleni, przez co na działaczy spadła fala krytyki. Przedstawiciele krakowskiej ekipy postanowili na nią odpowiedzieć i to dość niestandardowo.

Zaskakujące działanie Białej Gwiazdy

W mediach społecznościowych opublikowano film, w którym główną bohaterką była Kasia, czyli „sztuczna inteligencja”. Kobieta płynnie posługiwała się dwoma językami. – Cześć, jestem Kasia i jestem sztuczną inteligencją prosto z Marsa. Dopiero się uczę, jak rozumieć nastroje pośród kibiców. Czasami zrobię coś głupiego jak na przykład wczorajszą ankietę. Obiecuję poprawę. Karnety na przyszły sezon będą w atrakcyjnych cenach. Informacja już wkrótce – powiedziała.

twitter

Internauci nie mieli litości dla pomysłu Wisły Kraków

Opinia publiczna nie miała litości i uznała ten pomysł za sporą marketingową wpadkę. Zarząd klubu ponownie został posądzony o brak profesjonalizmu. „Brak słów co się dzieje z takim wielkim Klubem. Amatorka na każdym poziomie” napisał Jan de Zeeuw. „Ludzie, którzy najbardziej zaszkodzili Wiśle Kraków w XXI wieku: 1. Jarosław Królewski, 2. Sharksi, 3. Jakub Meresiński. Ten biedny klub naprawdę zasługuje na lepszych właścicieli” – dodał znany dziennikarz śledczy Szymon Jadczak.

Część kibiców pisała o wstydzie wynikającym z bycia fanem Wisły Kraków, a winą za to obarczyła Jarosława Królewskiego. Jeden z właścicieli krakowskiej ekipy postanowił usunąć konto na Twitterze.

Czytaj też:
Lech Poznań znalazł następcę Macieja Skorży! To uznany i doświadczony trener

Opracował:
Źródło: WPROST.pl