Muzeum Mobilne to najnowsza inicjatywa Totalizatora Sportowego. W ramach roadshow, które odbywać się będzie na terenie całego kraju, firma będzie mogła pokazać, że jest blisko graczy – nieprzerwanie od 65 lat. To także projekt wzmacniający obecność Totalizatora Sportowego podczas najważniejszych wydarzeń gospodarczych, biznesowych, sportowych czy kulturalnych w kraju. W tym sezonie Totalizator Sportowy będzie wszędzie tam, gdzie dzieje się coś ważnego.
– Totalizator Sportowy towarzyszy Polakom już od 65 lat i to właśnie chcemy przekazać, wyruszając w Polskę z naszym Muzeum Mobilnym. Pokażemy historię naszej spółki, zapewniając odwiedzającym sentymentalną podróż w czasie, ale też zwrócimy się ku przyszłości. Atrakcji nie zabraknie, zatem już teraz z przyjemnością zapraszam do zwiedzania naszego interaktywnego pojazdu
– mówi Magdalena Kopka-Wojciechowska, Członek Zarządu Totalizatora Sportowego.
Dzięki prezentacjom multimedialnym oraz eksponatom, które zostały zgromadzone w przestrzeni Mobilnego Muzeum 65-lecia Totalizatora Sportowego, gracze mogą lepiej poznać historię spółki. Na stosunkowo niewielkiej powierzchni udało się zaimplementować wirtualny spacer po Studio LOTTO oraz przygotowany specjalnie na potrzeby muzeum quiz, w którym można sprawdzić swoją sportową wiedzę. Nie zabraknie sekcji historycznej, która obrazuje przekrój gier Totalizatora Sportowego. W Muzeum Mobilnym można zobaczyć historyczne plakaty, kupony oraz archiwalne zdjęcia z kolektur LOTTO. Zwiedzający mogą udokumentować fakt wizyty dzięki zainstalowanej w muzeum fotobudce. Najbardziej innowacyjną atrakcją wystawy jest holoboks z postacią Roberta Lewandowskiego, Ambasadora Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego.
Wstęp do muzeum jest bezpłatny i w najbliższym czasie pojawi się 22 września w Lublinie – w Centrum Spotkania Kultur, 26 września na Torze Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie oraz 28 września na Stadionie Miejskim Legii Warszawa z okazji Kongresu Sport Biznes Polska.