PZU został partnerem Maratonu Warszawskiego – największego biegu maratońskiego w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma będzie wspierała jubileuszowy 35. Maraton Warszawski jako sponsor tytularny wydarzenia.
Historia Maratonu Warszawskiego jest zaskakująca. Od imprezy walczącej o przetrwanie, do jednego z największych wydarzeń biegowych w Europie. Chcemy się nadal rozwijać - i to szybko. Jesteśmy przekonani, że uda nam się zrealizować cel i sprawić, by Maraton Warszawski szybko osiągnął poziom co najmniej 15 tysięcy uczestników i nie utracił przy tym na jakości. Można to osiągnąć na dwa sposoby: poprzez żmudną, wieloletnią pracę albo przez połączenie sił z potężnym partnerem, który swoim wkładem finansowym umożliwi realizowanie tych działań w znacznie szybszym tempie — mówi Marek Tronina, od 12 lat dyrektor Maratonu Warszawskiego.
Fundacji „Maraton Warszawski” udało się stworzyć imprezę na najwyższym poziomie. Z każdym kolejnym rokiem wydarzenie przyciąga coraz większą liczbę uczestników. Na listach startowych tegorocznej, jubileuszowej edycji Maratonu Warszawskiego, który wystartuje 29 września punktualnie o 9:00, znajduje się już ponad 10 000 osób. Jest wielce prawdopodobne, że po raz pierwszy w historii polskich biegów ulicznych bieg maratoński ukończy pięciocyfrowa liczba uczestników.
- Jest nam niezmierni miło, że jesteśmy częścią tak ważnego wydarzenia. Jako PZU już od dawna jesteśmy obecni w obszarze zdrowia Polaków. Poprzez fundusz prewencyjny każdego roku przekazujemy miliony złotych na liczne projekty dotyczące profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowego trybu życia - mówi Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA i dodaje: - Także nasza oferta produktowa i plany biznesowe kierują się w stronę zdrowia Polaków. Już teraz proponujemy ciekawe rozwiązania, które pozwalają na zapewnienie sobie szybkiego dostępu do wysokiej klasy lekarzy specjalistów. Ale nasze ambicje sięgają znacznie dalej.
Podpisując umowę z organizatorami Maratonu Warszawskiego PZU dołączył do elitarnego grona oficjalnych sponsorów najpopularniejszych światowych maratonów.
Dla firmy ubezpieczeniowej zabezpieczającej zdrowie i życie Polaków aspekt prewencyjny takiego wydarzenia jest oczywisty. - Najważniejsze jest dla nas zaadresowanie tematu zdrowia i profilaktyki do jak najszerszego grona Polaków. Start w maratonie może być zwieńczeniem pięknej przygody z bieganiem. Samo rozpoczęcie treningów to i tak dużo. Dla wielu osób najlepszą motywacją do regularnej aktywności i dbania o zdrowie jest właśnie chęć udziału w tak wyjątkowym wydarzeniu. Wierzę, że dzięki wsparciu PZU Maraton Warszawski będzie się rozwijał oraz inspirował kolejne pokolenia do aktywnego trybu życia i rozważnego dbania o swoje zdrowie – mówi Dariusz Krzewina, prezes zarządu PZU Życie SA.
- PZU jest jedną z najbardziej rozpoznawanych polskich marek. Pasja i ambicje Fundacji "Maraton Warszawski" oraz wiara w nasz projekt i wizję partnera jakim staje się PZU sprawiają, że mogę dziś w sposób otwarty powiedzieć, że chcemy dać już nie tylko Warszawie, ale i Polsce, wydarzenie, które bardzo szybko stanie się corocznym sportowym celem każdego aktywnego Polaka, miejscem wypraw maratońskich turystów całego świata oraz biegiem, który będzie koncentrował na sobie uwagę całego kontynentu — dodaje Marek Tronina.
Oprócz nowej nazwy imprezy, na zawodników i kibiców tegorocznego Maratonu Warszawskiego czekają też inne niespodzianki przygotowane przy współpracy z PZU, o których będzie można się przekonać już pod koniec września, kiedy rozpocznie się wielkie biegowe święto w samym sercu Warszawy.
Fundacji „Maraton Warszawski” udało się stworzyć imprezę na najwyższym poziomie. Z każdym kolejnym rokiem wydarzenie przyciąga coraz większą liczbę uczestników. Na listach startowych tegorocznej, jubileuszowej edycji Maratonu Warszawskiego, który wystartuje 29 września punktualnie o 9:00, znajduje się już ponad 10 000 osób. Jest wielce prawdopodobne, że po raz pierwszy w historii polskich biegów ulicznych bieg maratoński ukończy pięciocyfrowa liczba uczestników.
- Jest nam niezmierni miło, że jesteśmy częścią tak ważnego wydarzenia. Jako PZU już od dawna jesteśmy obecni w obszarze zdrowia Polaków. Poprzez fundusz prewencyjny każdego roku przekazujemy miliony złotych na liczne projekty dotyczące profilaktyki zdrowotnej i promocji zdrowego trybu życia - mówi Andrzej Klesyk, prezes zarządu PZU SA i dodaje: - Także nasza oferta produktowa i plany biznesowe kierują się w stronę zdrowia Polaków. Już teraz proponujemy ciekawe rozwiązania, które pozwalają na zapewnienie sobie szybkiego dostępu do wysokiej klasy lekarzy specjalistów. Ale nasze ambicje sięgają znacznie dalej.
Podpisując umowę z organizatorami Maratonu Warszawskiego PZU dołączył do elitarnego grona oficjalnych sponsorów najpopularniejszych światowych maratonów.
Dla firmy ubezpieczeniowej zabezpieczającej zdrowie i życie Polaków aspekt prewencyjny takiego wydarzenia jest oczywisty. - Najważniejsze jest dla nas zaadresowanie tematu zdrowia i profilaktyki do jak najszerszego grona Polaków. Start w maratonie może być zwieńczeniem pięknej przygody z bieganiem. Samo rozpoczęcie treningów to i tak dużo. Dla wielu osób najlepszą motywacją do regularnej aktywności i dbania o zdrowie jest właśnie chęć udziału w tak wyjątkowym wydarzeniu. Wierzę, że dzięki wsparciu PZU Maraton Warszawski będzie się rozwijał oraz inspirował kolejne pokolenia do aktywnego trybu życia i rozważnego dbania o swoje zdrowie – mówi Dariusz Krzewina, prezes zarządu PZU Życie SA.
- PZU jest jedną z najbardziej rozpoznawanych polskich marek. Pasja i ambicje Fundacji "Maraton Warszawski" oraz wiara w nasz projekt i wizję partnera jakim staje się PZU sprawiają, że mogę dziś w sposób otwarty powiedzieć, że chcemy dać już nie tylko Warszawie, ale i Polsce, wydarzenie, które bardzo szybko stanie się corocznym sportowym celem każdego aktywnego Polaka, miejscem wypraw maratońskich turystów całego świata oraz biegiem, który będzie koncentrował na sobie uwagę całego kontynentu — dodaje Marek Tronina.
Oprócz nowej nazwy imprezy, na zawodników i kibiców tegorocznego Maratonu Warszawskiego czekają też inne niespodzianki przygotowane przy współpracy z PZU, o których będzie można się przekonać już pod koniec września, kiedy rozpocznie się wielkie biegowe święto w samym sercu Warszawy.