Piłkarska reprezentacja Ukrainy w czerwcu zagra w barażach o udział w mistrzostwach świata, a następnie w Lidze Narodów UEFA. W roli gospodarza wystąpi w dwóch meczach w Polsce.
Z uwagi na to spółka UAF Marketing, wyłączny partner handlowy Ukraińskiego Związku Piłki Nożnej, nawiązała współpracę z Publicon Sport. Polska firma będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie partnerów i sponsorów dla Ukraińskiej drużyny narodowej występującej w Lidze Narodów. Mecze odbędą się w Łodzi, na Stadionie Miejskim im. Władysława Króla.
Publicon dla Ukrainy
– Bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy. Sport ma nie tylko wymiar fizyczny, to także nośnik idei i wartości. Marketing sportowy to coś znacznie więcej niż ekspozycja logo i szacowanie ekwiwalentu medialnego. Taką wartością jest między innymi solidarność – mówi Szymon Sikorski, CEO i strateg Publicon.
Zarządzana przez niego firma od początku wojny działa na rzecz wsparcia dotkniętych wojną Ukraińców. Będąc częścią grupy Every1, Publicon pracował nad serwisem Ukraina.services, gdzie integrował ogłoszenia dla ukraińskiej społeczności. Ponadto razem ze swoimi partnerami firma ufundowała zakup karetki dla szpitala w obwodzie lwowskim.
Sportowy rozwój
Sportowa gałąź, założonego 15 lat temu, Publicon rozwija się bardzo dynamicznie. Do grona jej klientów należą między innymi Polski Związek Triatlonu, Hubert Hurkacz, ORLEN Team, Grupa Sportowa ORLEN czy Mateusz Masternak. Firma współpracuje także z dopiero zdobywającymi popularność sportowcami: Szymonem Ładniakiem, Mateuszem Kaprzykiem, Robertem Wilowieckim, Zuzą Witych, czy Bartkiem Przedwojewskim.
Firma jest zaangażowana w rozwój platformy TheSport.pl, portalu internetowego pokazującego świat sportu z różnych perspektyw, pozwalający spojrzeć na sport oczami zawodowców, trenerów, działaczy czy amatorów.