Kanał Sportowy odczuł odejście Krzysztofa Stanowskiego. Te liczby nie kłamią

Kanał Sportowy odczuł odejście Krzysztofa Stanowskiego. Te liczby nie kłamią

Krzysztof Stanowski
Krzysztof Stanowski Źródło:Newspix.pl / Marcin Szymczyk / Fotopyk
Od listopada z Kanałem Sportowym nie jest związany Krzysztof Stanowski, jeden z twórców bardzo istotnego medium w przestrzeni YouTube w Polsce. Jak pokazują wyniki dostępne na analitycznym portalu Socialblade.com, to duży cios dla sportowej platformy.

Przypomnijmy, że naprawdę dużym echem odbiła się sytuacja z rozstaniem z Kanałem Sportowym Krzysztofa Stanowskiego. „Stan” był twarzą tego niezwykle dochodowego biznesu, który w stosunkowo krótki czasie zmonopolizował sportową część internetowej społeczności na YouTubie. Powody rozstania zostały wyjaśnione przez samego zainteresowanego, dodatkowo doszło do ostrzejszej wymiany zdań pomiędzy Stanowskim a Mateuszem Borkiem, za pośrednictwem publicznych nagrań.

Kanał Sportowy bez Krzysztofa Stanowskiego słabnie

Krzysztof Stanowski oficjalnie przestał być związany z Kanałem Sportowym 1 listopada b.r., dodatkowo informując, że sprzedał też swoje udziały, definitywnie zamykając ten rozdział. Dodajmy, że każdy z czterech twórców-dziennikarzy miał po 25 procent udziałów w spółce zarządzającej Kanałem Sportowym. Jak informował „Business Insider”, w 2022 roku spółka osiągnęła ogromną kwotę aż 24 mln złotych przychodu.

Jak Kanał Sportowy radzi sobie bez Stanowskiego? Nadal pozostało w nim trzech założycieli, czyli Tomasz Smokowski, wspomniany Borek oraz Michał Pol. Wyniki nie są jednak pozytywne dla KS. Portal Socialblade.com ukazuje spory regres, spadają zarówno same wyświetlenia, jak i liczba subskrybentów.

twitter

W listopadzie Kanał Sportowy osiągnął „jednie” 12,1 mln wyświetleń, co jest najgorszym wynikiem od sierpnia 2022 roku. Dodatkowo utrata 80 tysięcy subskrybentów również ma swój wyraz. Widać, że strata Stanowskiego odcisnęła piętno na KS.

Pożegnanie z kolejnym dziennikarzami

Dodatkowo warto zauważyć, że z redakcją pożegnało się już kilka znanych z internetowych ekranów postaci. Rozstanie nastąpiło m.in. z Moniką Wądołowska, Kamilem Gapiński czy Jakubem Białkiem.

Dodatkowo Stanowski założył na YouTubie tzw. Kanał Zero. Można się domyślać, że właśnie tam pojawi się sporo postaci wcześniej kojarzonych m.in. z Weszło czy w dalszym biznesowym następstwie, właśnie z Kanałem Sportowym. Start Kanału Zero może oznaczać kolejny cios w stronę, paradoksalnie, byłej platformy Stanowskiego.

Czytaj też:
Kanał Sportowy odnosi się do oskarżeń Stanowskiego. „Spora grupa czeka na dymy”
Czytaj też:
FC Barcelona myśli o sprzedaży Roberta Lewandowskiego? Sensacyjne wieści z Hiszpanii

Opracował:
Źródło: Socialblade.com