Nie ma w Polsce sportowca, który za udział w reklamie mógłby żądać więcej niż Robert Lewandowski. Niebawem dorównać może mu tylko Jerzy Janowicz, który puka do drzwi elity światowego tenisa - podaje "Przegląd Sportowy".
Wartość marketingową polskich sportowców sprawdziła firma badawcza Pentagon Research z Wrocławia. Jej specjaliści przebadali tysiąc osób deklarujących zainteresowanie sportem. Respondenci musieli wyjaśnić których sportowców cenią, lubią oraz szanują. Zbadano również popularność danej dyscypliny sportu oraz czy dany sportowiec odnosi w niej sukcesy.
Wszystkich zdystansował Robert Lewandowski. Według autorów badania napastnik Borussii Dortmund za podpisanie rocznego kontraktu na wyłączność mógłby żądać 2,8 mln zł. Drugi w zestawieniu jest jego klubowy kolega, Jakub Błaszczykowski. On według Pentagon Research jest wart 1,9 mln zł.
Ranking zamyka Jerzy Janowicz. Polski tenisista zyskał na paryskim turnieju z serii Masters, gdzie pokonał mistrza olimpijskiego Andy'ego Murraya. Według ekspertów łodzianin już mógłby za reklamy zarobić więcej niż Agnieszka Radwańska.
pr, "Przegląd Sportowy"
Wszystkich zdystansował Robert Lewandowski. Według autorów badania napastnik Borussii Dortmund za podpisanie rocznego kontraktu na wyłączność mógłby żądać 2,8 mln zł. Drugi w zestawieniu jest jego klubowy kolega, Jakub Błaszczykowski. On według Pentagon Research jest wart 1,9 mln zł.
Ranking zamyka Jerzy Janowicz. Polski tenisista zyskał na paryskim turnieju z serii Masters, gdzie pokonał mistrza olimpijskiego Andy'ego Murraya. Według ekspertów łodzianin już mógłby za reklamy zarobić więcej niż Agnieszka Radwańska.
pr, "Przegląd Sportowy"