Polski Związek Piłki Nożnej doskonale zdaje sobie sprawę z dynamicznego, szybko ewolucyjnego rynku medialnego oraz marketingowego. Zmiany stawiają przed federacją nowe wyzwania, dlatego, aby im sprostać, nawiązano współpracę z nowym partnerem – agencją Publicon Sport. Działacze wierzą, że pomoże to w pełni wykorzystać potencjał, jaki drzemie w polskich reprezentacjach seniorskich, rozgrywkach juniorskich czy też Pucharze Polski, który od kilku lat ponownie zyskuje na prestiżu.
Nowy partner PZPN-u. Umowa aż na pięć lat
W oficjalnym komunikacie, który został opublikowany na stronie pzpn.pl poinformowano, iż umowa została zawarta na najbliższe pięć lat i przewiduje m.in. zmiany w zakresie pozyskiwania nowych partnerów, a także dalszego rozwijania produktów komercyjnych.
„Oprócz tradycyjnej współpracy w zakresie pośredniczenia przy sprzedaży praw, przewiduje wspólne planowanie i wsparcie w kreowaniu nowoczesnych świadczeń cyfrowych. Dotyczy także współpracy merytorycznej i technicznej w zakresie digitalizacji treści, dostosowywaniu do wymogów rynku medialnego oraz komercjalizacji nowych segmentów rynkowych” – czytamy w ogłoszeniu.
Głos w sprawie współpracy z agencją Publicon Sport zabrał prezes PZPN Cezary Kulesza, który wprost podkreślił, że o wyborze tego partnera zadecydowało jego doświadczenie, kompetencje w zakresie marketingu sportowego oraz atrakcyjna oferta. – Nowa umowa odpowiada wyzwaniom, jakie stoją przed naszą federacją. W kolejnych latach chcemy jeszcze bardziej otworzyć się na nowych partnerów i zbudować relacje, które przyczynią się do rozwoju piłki nożnej w Polsce – powiedział, cytowany przez oficjalną stronę federacji.
Czytaj też:
Czesław Michniewicz został zapytany o Grzegorza Krychowiaka. Słowa selekcjonera dają do myślenia