Od 10 maja internauci i telewidzowie mogą oglądać nowy spot reklamowy Grupy LOTOS, który rozpoczął szerokozasięgową kampanię wizerunkową. Wychodząc od sportowych emocji i kibicowania piłkarzom, zwraca ona uwagę na nieustanną obecność marki tam, gdzie jest jej miejsce – tuż obok klienta i jego potrzeb. W kolejnych etapach akcji pojawią się m.in. konkurs dla kibiców oraz piłkarska promocja na stacjach sieci.
– W naszym życiu bardzo wiele się zmieniło i nadal się zmienia. Kampania ma dostarczyć pozytywnych emocji poprzez pokazanie silnej, innowacyjnej marki oraz głównego sponsora reprezentacji Polski w piłce nożnej. Grupa LOTOS również czekała na ten moment. Trzymamy kciuki za Biało-Czerwonych i chcemy dzielić sportowe emocje z polskimi kibicami – mówi Kinga Fedorowska, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.
Świadoma marka
Sportowe emocje to główny, ale nie jedyny temat nowej kampanii reklamowej koncernu. LOTOS w spocie z udziałem piłkarzy zwraca uwagę na to, jak ważne jest szerokie spojrzenie na otaczający świat, który w ostatnich miesiącach bardzo się zmienił. Grupa LOTOS jako świadoma marka odpowiada na potrzeby klientów w każdy możliwy sposób.
– W nowym spocie pokazujemy, że patrzymy szerzej, a dzięki temu widzimy i rozumiemy więcej. Wiemy, że piłka łączy pokolenia, dlatego wspieramy zarówno doświadczoną Reprezentację Polski, jak i młode talenty w programie Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM. Czujemy, ile ta dyscyplina dostarcza emocji i przeżywamy je wspólnie z kibicami, zwłaszcza teraz, kiedy poczucie wspólnoty jest tak ważne – dodaje Kinga Fedorowska.
Kampania prezentuje gamę usług i produktów Grupy LOTOS. Są to m.in.: aplikacja Pay&Go (umożliwiająca bezdotykową płatność za tankowanie przy dystrybutorze), wysokiej jakości paliwa Dynamic, stacje ładowania samochodów elektrycznych funkcjonujące w ramach Niebieskiego Szlaku oraz produkty dostępne w ofercie gastronomicznej Cafe Punkt na stacjach paliw gdańskiego koncernu.
W spocie zastosowano szereg technik filmowych i montażowych, które w warstwie wizualnej podkreślają perspektywę tu i teraz – wąskie oraz szerokie spektrum elementów i postaci. Całość tworzy pełny obraz tego, na co zdaje nam się patrzeć, także na ekranach telewizorów, komputerów czy telefonów. Spot z pierwszego etapu kampanii zrealizowała agencja FCB Bridge2Fun, za produkcję odpowiadało OTO Film, a postprodukcję – Televisor. Wśród autorów znalazło się także studio dźwiękowe Głośno. Reżyserem spotu jest Jakub Michalczuk, a operatorem Kajetan Pils.
Łączy nas sport
Grupa LOTOS jest jednym z najważniejszych mecenasów polskiego sportu. Od wielu lat jest głównym sponsorem Polskiego Związku Piłki Nożnej, Polskiego Związku Narciarskiego czy Polskiego Związku Tenisowego. LOTOS dostarcza rajdowych emocji i wspiera najlepszego polskiego kierowcę rajdowego Kajetana Kajetanowicza. Angażuje się także w rozwój polskiej koszykówki.
Grupa LOTOS stale promuje sport i zdrowy styl życia. Firma wspiera zawodowych, wielokrotnie nagradzanych już sportowców, ale nie zapomina również o rozwoju młodych talentów, realizując projekty takie jak: Piłkarska Przyszłość z LOTOSEM, narciarskie „LOTOS Szukamy Następców Mistrza” i „PolSKI Mistrz” czy tenisowy „Rakiety LOTOSU”. Wśród projektów, które finansuje LOTOS, jest wsparcie sportowców indywidualnych „Nadzieje Olimpijskie” w takich dyscyplinach jak kajakarstwo, żeglarstwo, pływactwo, windsurfing, łyżwiarstwo figurowe
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.