Agencja marketingowa Stor9_ powstała w 2017 roku. Jej największym udziałowcem jest należąca do Roberta Lewandowskiego spółka RL Investments. Z początku Stor9_ obsługiwała kampanie reklamowe z udziałem Lewandowskich, a następnie współpracę z nią nawiązali m.in. Hubert Hurkacz czy Małgorzata Kożuchowska. Firma odpowiadała również za realizację projektów dla takich firm, jak m.in. Martini czy Sephora. W ostatnim czasie działalność firmy Lewandowskiego nie jest już jednak tak dochodowa, jak miało to miejsce w przeszłości.
Spółka Lewandowskiego zmaga się z wyzwaniami
Według informacji podawanych przez portal wirtualnemedia.pl w 2022 roku agencja marketingowa Lewandowskiego przy wzroście przychodów o 4,2 proc. do 13,81 mln zł, zanotowała spadek zysku netto. Jeszcze rok wcześniej wyniósł on ponad 503 tys. 300 zł, a w ubiegłym niespełna 137 tys. 400 zł.
– Rok 2022 był dla nas czasem wyzwań, w których mimo wszystko, dostrzegliśmy potencjał dalszego rozwoju. Działania podjęte w roku 2022 wprowadziły nas na ścieżkę wzrostu i wzmocnienia naszej pozycji na rynku, czego potwierdzeniem jest dynamika wzrostu Grupy Stor9, którą obserwujemy już od pierwszych miesięcy 2023 r. – powiedziała Anna Zielińska, CEO i partner w Stor9_.
Czytaj też:
Zbigniew Boniek broni Roberta Lewandowskiego. „Nasze polskie klimaty”Czytaj też:
Robert Lewandowski kontra memy. Prawnicy piłkarza żądają sprostowania