Firma T-Mobile Polska wspierała naszą kadrę przez ponad dwa i pół roku, jednak w oświadczeniu, które pojawiło się na portalu „Wirtualne Media”, czytamy, iż rozpoczęła ona współpracę z reprezentacją Polski w bardzo trudnym momencie. Miało to miejsce wraz z początkiem pandemii COVID-19, która mocno odbiła się na planowanych przez sponsora decyzjach. Wspólna droga firmy z Biało-Czerwonymi dobiegła końca, jednak chętnych do dalszej współpracy nie brakuje.
T-Mobile Polska zakończyła współpracę z reprezentacją Polski
W komunikacie czytamy także, że mimo występujących problemów, od samego początku umowy T-Mobile Polska bezustannie wspierała naszą kadrę narodową.
Podkreślono również, iż mimo faktu, że firma nie będzie oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski, to wciąż będzie ją wspierać i cieszyć się z osiąganych sukcesów.
Jakie firmy współpracują z reprezentacją Polski?
Obecnie reprezentacja Polski współpracuje z kilkoma potężnymi sponsorami, tj., m.in. InPost, który pełni rolę sponsora strategicznego. Jakiś czas temu PZPN podpisał umowę z serwisem Inszury.pl, którego domeną jest porównywanie ubezpieczeń. We wrześniu podjęto także współpracę z firmą Tarczyński, produkującą wędliny i kabanosy.
Co więcej, po ponad dziesięciu latach przerwy do sponsoringu naszej kadry powróciła firma Tyskie. Stało się to pod koniec listopada br. Także producent okien dachowych, firma Fakro jest oficjalnym sponsorem Biało-Czerwonych.
Te firmy mogą dalej wspierać kadrę narodową
Z przekazywanych informacji wynika, że kwestia umów z dotychczasowymi sponsorami podlega dalszym negocjacjom.
Poza wcześniej wymienionymi firmami naszą kadrę wspierają: Grupa Lotos, Biedronka, Oshee, STS, Leroy Merlin, AliorBank, rent99 i Ustronianka.
Czytaj też:
Ekspert wskazał trenera, który powinien zostać selekcjonerem Polaków. Przedstawił kilka argumentówCzytaj też:
Trzy wielkie nazwiska w grze o posadę trenera Polaków. Sami zgłosili się do PZPN